Нещодавно на базі ІФНМУ пройшла науково-методична конференція вчителів та викладачів англійської мови Cambridge November Tour. Серед учасників — партнери ІФНМУ, представники Cambridge English в Україні. Також гості з Туреччини та Великобританії.

Організаторами заходу стали Екзаменаційний департамент Кембриджського університету (Cambridge Assessment English), університетське видавництво (Cambridge University Press), офіційний дистриб’ютор цього видавництва – компанія «Лінгвіст» спільно з Івано-Франківським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти, а також Івано-Франківський національний медичний університет.

«Фахівці Кембриджського представництва надають нам методичну допомогу, приїжджають до нас приймати Кембриджські іспити, а сьогодні ми приймаємо їх, — розповідає завідувач кафедри мовознавства ІФНМУ Світлана Луцак. — Мета заходу — представлення нової концепції викладання англійської мови в контексті реформи освіти».

Вітальне слово до учасників конференції мала Дарина Сіжук – менеджер розвитку Екзаменаційного департаменту Кембриджського університету в Україні, Азербайджані та Грузії. Доповідачі Olha Madylus (Великобританія) та Ulkem Buckley (Туреччина) презентували свої ідеї та досвід, а також взяли участь в обговоренні цікавих питань з аудиторією.

За словами менеджера розвитку «Cambridge English Language Assessment» в Україні Дарини Сіжук, англійська вже не сприймається виключно як теоретичний предмет. І це важливий чинник інтеграції у мовне середовище для кращих результатів у професійній діяльності. «Сьогодні англійська — це інструмент спілкування, який допомагає людям бути більш успішними в житті. Тому і методика викладання англійської змінилась, — від викладання теорії сухої граматики до навчання компетентностей, як правильного говорити, писати, трансформувати інформацію».

Також Сіжук зазначила, що у Кембриджа спільно з Мельнбурським Інститутом є спеціально розроблений для лікарів тест, який перевіряє їхні знання та володіння англійською мовою професійного спрямування. Цим тестом може скористатися будь-хто.

До слова, лектори з Туреччини зауважили, що у їхній країні схожа ситуація з викладанням англійської, зокрема, в тому, що їхні вчителі все ще продовжують викладати англійську як предмет, а не як компетенцію.

Критичне мислення та емоційний інтелект, креативність, співпраця і комунікація – це те, що на заняттях з англійської мови можуть та повинні вдосконалювати як учні школи, так і студенти вишу. Про це і не тільки йшлося під час семінару.

Одна з його учасниць, викладач Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника Наталія Гошилюк відзначила важливість події: «Потреба вдосконалюватися та розвиватися у професійній сфері — це вимога часу. Цей семінар став можливістю дізнатися не тільки про систему навчання та оцінювання англійської мови від Cambridge University Press та Cambridge Assessment English, а також подивитися на навчання іноземної мови, як можливість та необхідність формувати навички, які потрібні кожному у сучасному глобалізованому світі».

За словами присутніх, цей семінар дав змогу зрозуміти цінність завдань, які орієнтовані на зміцнення потенціалу української молоді у глобалізованому світі за допомогою англійської мови.

Також для методист Тетяна Шелепко провела внутрішній семінар викладачів англійської мови кафедри мовознавства ІФНМУ, на якому представила кембриджські посібники з медичної англійської мови, позаяк зараз актуальним є питання «англійської мови (за професійним спрямуванням)» у складі ЄДКІ, а для кафедри — ефективні методики підготовки студентів до такого випробування. Найбільшою мірою зацікавили викладачів кафедри мовознавства ІФНМУ посібники «Good Practice: Communication Skills in English for the Medical Practitioner» та «Cambridge English for Nursing (Intermediate+)». У рамках програми співпраці Тетяна Шелепко подарувала кафедрі мовознавства ІФНМУ посібник «Professional English in Use: Medicine».

Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
12
15
16
17
18
20
21
24
25
31

ua

virtualnii pac

osvitnii hab

guide

karta

Biblo ban

arnika zyma