Днями в ІФНМУ організували зустріч, присвячену підготовці вишу до акредитації освітніх програм бакалаврського, магістерського рівнів освіти та РhD. Акцентували на питаннях академічної доброчесності.

Під час чергової навчально-методичної зустрічі з керівниками педагогічного процесу усіх кафедр ІФНМУ обговорювали питання підготовки силабусів з усіх дисциплін, включених до ОПП і ОНП, які  проходитимуть акредитацію вже у наступному навчальному році.

 На зустрічі йшлося про особливості нової процедури акредитації освітніх програм відповідно до чинного «Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти». Зокрема, більш детально обговорили місце силабусів у «Формі відомостей про самооцінювання освітньої програми», яка подається на акредитацію.

«Ми розглядаємо змістові та формальні особливості силабуса як документа, аналізуємо дескриптори компетентностей Національної рамки кваліфікацій різних рівнів освіти, вимоги галузевих стандартів освіти щодо набуття компетентностей та програмних результатів навчання. Особливий акцент робимо на вимозі тривимірної структури змісту силабуса – Alignment («зіграність»), яка передбачає взаємозв’язок між результатами і методами навчання, оцінюванням», –  розповідає член галузевої експертної ради 03 Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, завідувач кафедри мовознавства професор Світлана Луцак.

Слухачі мали змогу побачити проєкти силабусів дисциплін «Іноземна мова (за професійним спрямуванням): англійська» (україномовний варіант), «Латинська мова та основи медичної термінології» (англомовний варіант). Зауважимо, що ці проєкти підготували працівники кафедри мовознавства з урахуванням вимог галузевого стандарту, тобто для українських та іноземних студентів, які навчаються на магістерських програмах ІФНМУ за спеціальністю «Стоматологія».

Крім того, на зустрічі детально йшлося про структуру силабуса, приклади заповнення додатків 1 і 3 до «Форми відомостей про самооцінювання освітньої програми», де власне найбільшою мірою використовуються матеріали силабусів навчальних дисциплін. Йшлося також про особливості оформлення навчально-методичної літератури та порядку завантаження силабусів на сайт ІФНМУ (запропоновано проєкт схеми їхнього майбутнього розміщення).

Розгляд особливостей силабуса завершився інтерактивною грою-тестуванням, проведеною в онлайн-режимі за допомогою платформи www.menti.com. Протягом заходу також було доступне онлайн-обговорення, де учасники  залишали свої запитання. Також присутні  отримали опорні матеріали для підготовки силабусів, які вони могли завантажити за допомогою QR Code.

ua

virtualnii pac

osvitnii hab

guide

karta

Biblo ban

arnika zyma