1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 3.35 (13 Голосів)

Від початку карантину в Івано-Франківському національному медичному університеті як для студентів, так і для викладачів розпочалося дистанційне навчання. Торкнулося це і навчально-тренінгового центру «Іноземні мови для професійного спілкування», який функціонує при кафедрі мовознавства і продовжує свою роботу також у дистанційному форматі.

«Завдяки тому, що в університеті широко впроваджуються «хмарні» технології, — зазначає завідувачка кафедри мовознавства, професорка Світлана Луцак. — Ми змогли організувати заняття для обох напрямків роботи НТЦ: удосконалення професійної англійської мови та підготовки до іспиту FCE (на рівень В2)».

Навчання здійснюється передовсім із використанням додатка Teams на «хмарі» університету. Тимчасово можуть, як виняток, використовуються інші ресурси, відповідно до вимог щодо організації дистанційного навчання в ІФНМУ та потреб і можливостей слухачів певних груп.

Особливо посприяли активнішому використанню дистанційних методик організації роботи НТЦ при кафедрі мовознавства два онлайн-вебінари, які провів начальник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення ІФНМУ Василь Сенчій. Він докладно розповів про переваги Microsoft Teams, детально проаналізував усі його категорії та функції, наочно продемонстрував роботу в додатку, провів тестову сесію виконання завдань зі студентом, а на завершення відповів на питання слухачів. Запис півторагодинного вебінару виклали у вільний доступ, він збережений у чаті «Миттєвої наради». Так викладачі кафедри мовознавства разом з іншими підрозділами ІФНМУ, а потім і зі слухачами своїх груп почали освоювати Teams і працювати в цьому додатку.

Як зазначають самі слухачі груп НТЦ, дистанційні заняття є дуже продуктивними. Вони значно ефективніші, аніж самостійне навчання в домашніх умовах. Звісно, спочатку виникали труднощі, але з кожним заняттям слухачі вдосконалюють не тільки свої знання з англійської мови, а й технічні навички користувача. Викладачі НТЦ допомагають слухачам, вказують на помилки чи неточності, щоб у майбутньому їх можна було уникнути. Такий інтерактивний формат тільки стимулює до подальшого навчання.

«Дистанційне навчання – це новий навчальний досвід, який ми здобуваємо в умовах карантину, і він виявився позитивним, — ділиться своїми враженнями старша викладачка кафедри мовознавства та слухачка групи В Наталія Голод. — Така форма дає можливість навчатися у будь-який час і в будь-якому місці. У дистанційному форматі важливе інтерактивне навчаня. Викладачка Оксана Білічак підбирає для нас різні форми подачі матеріалу (відео, аудіо). Під час роботи відбувається продуктивна комунікація. Працювати дуже зручно та цікаво».

«Заняття онлайн – це один із найкращих варіантів навчання в сучасних умовах. На відміну від самостійного вивчення, маємо зворотний зв’язок і контроль викладача, що при вивченні англійської мови дуже актуально, — каже доцентка кафедри дитячої хірургії, слухачка групи НТЦ другого року навчання Богдана Павликівська. — Наша група, за ініціативи Віталії Височан, збирається онлайн навіть частіше, ніж це було при очній формі навчання. У роботі використовується додаткова література та поглиблюється словниковий запас. Усе відбувається в невимушеній, дружній атмосфері. Якість зв’язку доволі добра. На мою думку, онлайн-навчання — це краще, що може бути в умовах карантину».

Тим часом, днями Уряд продовжив загальнонаціональний карантин до 24 квітня. Дотримуйтеся медичних рекомендацій щодо коронавірусу COVID-19, залишайтеся в безпеці і будьте здорові!

 
Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

ua

virtualnii pac

educ

РОЗТАШУВАННЯ НА КАРТІ:

karta

БІБЛІОТЕКА

Biblo ban

БАЗИ ВІДПОЧИНКУ "АРНІКА"

arnika