У четвер, 27 лютого, в Івано-Франківському національному медичному університеті на кафедрі інфекційних хвороб та епідеміології відбулося незвичне засідання наукового гуртка. Члени гуртка разом із колективом кафедри, за підтримки Студентського наукового товариства влаштували брейн-ринг «Інфекціоніст К-року».

Участь в інтелектуальному змаганні взяли чотири команди. Три з них складалися зі студентів п’ятого і шостого курсів, а одну команду створили сміливці-четвертокурсники, які ще не вивчали інфекційні хвороби. До журі увійшли доценти кафедри Олександр Бойчук, Валентина Пюрик, Руслан Мізюк та асистент Андрій Процик.

Як розповідають гуртківці, задум провести брейн-ринг виник у них ще восени минулого року. Ідею підтримали викладачі кафедри. Відтоді почалась кропітка підготовка. «До нового року ми розробили питання, сам формат цього змагання, — говорить голова Студентського наукового товариства Надія Гринів. — Викладачі кафедри доповнили завдання, додали багато наукових фактів, а ще окремо розробили п’яте завдання, яке для нас було таємницею аж до самого дня змагань».

Змагання складалися з п’яти турів: візитка, бліц-тур, таємна кімната, віртуальний світ і конкурс від колективу кафедри. Останній, п’ятий тур, був присвячений Шевченківським дням, які невдовзі відзначатимуть у світі. Викладачі запропонували 15 фрагментів творів Кобзаря, а студенти мали здогадатися, яких інфекційних хвороб стосуються ці уривки.

«Найбільше часу зайняла підготовка конкурсу віртуальний світ. Ми передивилися десятки годин відео, серіалів, навчальних роликів, і вибрали ті, які стосуються інфекційних хвороб, — розповідає староста гуртка, член СНТ Уляна Мойсеєва. — Сподіваємося, нашим гуртківцям сподобався цей брейн-ринг. Дуже хочемо наступного року повторити ці змагання вже як загальноуніверситетські».

Перемогу здобула команда «Антибіотики». Дипломи переможців, а також посібник «Епідеміологія» отримали Вадим Козій, Галина Москалик, Ірина Гирикович, Марія Гайович та Ірина Кривень. Усі учасники отримали спеціальні сертифікати.

Брейн-ринг був розроблений з метою формування клінічного мислення та звернення уваги студентів на важливість вивчення інфекційних хвороб для кожного лікаря. «Студенти показали високий рівень знань, — каже асистент кафедри Андрій Процик. — Особливо відзначу студентів четвертого курсу. Вони ще не вивчали інфекційні хвороби, а оперували знаннями з інших дисциплін, а втім вони склали достойну конкуренцію своїм старшим колегам. Завдання брейн-рингу були різнопланові, і студенти показали, що вони не обмежуються навчальною літературою, а різнобічно розвиваються. Це дуже тішить».