У четвер, 22 квітня, на кафедрі інфекційних хвороб та епідеміології Івано-Франківського національного медичного університету відбулося цікаве студентське інтелектуальне змагання — брейн-ринг «Інфекціоніст К-року».

Подію вже вдруге влаштовують члени кафедрального наукового гуртка, викладачі кафедри та Студентське наукове товариство. Перший такий брейн-ринг відбувся у кінці лютого минулого року буквально за два тижні до початку загальнонаціонального карантину. Цьогорічну подію планували на березень у форматі онлайн, та все ж організатори вирішили дочекатися пом’якшення карантинних обмежень, виходу студентів на навчання, щоб зустрітися наживо. Втім, усі учасники дотримувалися суворих заходів безпеки.

Участь у брейн-рингу взяли чотири команди. Як і минулого року, разом зі студентами п’ятого-шостого курсів свої сили вирішили спробувати їхні молодші колеги. Навіть попри те, що вони ще не мали в навчальній програмі дисципліни Інфекційні хвороби. До журі увійшли доцент кафедри Олександр Бойчук та асистенти Андрій Процик і Ольга Матвіюк.

«Наш брейн-ринг в першу чергу покликаний розвинути в студентів клінічне мислення, адже це найголовніше для лікаря, — говорить голова Студентського наукового товариства Надія Гринів. — Багато завдань пов’язані з клінічними ситуаціями та лікарською практикою». «З минулого року ми залишили тільки два конкурси. Решта — нові. Додали багато відео-завдань, багато інтерактиву», — каже староста наукового гуртка, член ради СНТ Уляна Мойсеєва. Цікаво, що в завданнях не було питань про COVID-19, і на це була причина. «Ми вирішили не торкатися цієї теми, адже вона і так щодня на вустах усієї України, — пояснює Надія Гринів. — Натомість звертаємо увагу на інші інфекційні хвороби, які насправді нікуди не зникли. Нинішні студенти, а за кілька років лікарі, будуть працювати з такими пацієнтами, коли пандемію коронавірусу зрештою буде подолано».

Перемогу здобула команда студентів шостого курсу «Короновані». Та від найближчих переслідувачів їй відділив всього один заліковий бал. Тож боротьба була доволі напруженою. «Студенти навіть після довгого періоду дистанційного навчання показують високий рівень знань, — ділиться враженнями асистент Андрій Процик. — Насправді велика частина завдань потребувала від студентів ерудиції, кмітливості, знань з історії, вміння аналізувати та інтерпретувати інформацію. І студенти показали, що вони різнобічно розвиваються, і не обмежуються лише навчальною програмою. Дякуємо учасникам та всім, хто брав участь в організації, за чудову гру!»