Фаховий МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ

 

Фаховий медичний коледж - структурний підрозділ Івано-Франківського національного медичного університету

ОГОЛОШЕННЯ ДИРЕКЦІЇ ФАХОВОГО МЕДИЧНОГО КОЛЕДЖУ

Нормативні документи

- Стратегія_розвитку_ФМК_ІФНМУ_на_2024-2028

- Перспективний план розвитку ОПП Сестринська справа

- Перспективний план розвитку ОПП Фармація

- Перспективний план розвитку ОПП Стоматологія ортопедична

- Положення про організацію та порядок проведення практики здобувачів освіти у фаховому медичному коледжі

- Наказ про оновлення Педагогічної ради фахового медичного коледжу

- Наказ Про реорганізацію фахового медичного коледжу 644-д

- Ліцензія на провадження освітньої діяльності у сфері ПЗСО

- Положення про студентське самоврядування фахового медичного коледжу ІФНМУ

- Освітні програми (перейти за посиланням)

- Положення про державну підсумкову атестацію

- Положення про атестацію педагогічних працівників

- Положення про відділення фахового медичного коледжу

- Положення про педагогічну раду

- Положення про циклову комісію

- Положення про фаховий медичний коледж

- Положення про організацію освітнього процесу

- Акредитаційні сертифікати

- Положення про приймальну комісію Фахового медичного коледжу Івано- Франківського національного медичного університету (ФМК ІФНМУ)

- Положення про гурткову роботу фахового медичного коледжу ІФНМУ

- Наказ про надання платних освітніх послуг на 2023-2024 н.р4 н.р

- Наказ про оновлення Педагогічної ради фахового медичного коледжу

- План заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу в фаховому медичному коледжі ІФНМУ 2023-2024 н.р.

Історія коледжу
 

Ласкаво просимо в Івано-Франківський національний медичний університет! Наш фаховий медичний коледж є однією з найкращих освітніх установ, що готує молодь до майбутньої кар'єри в медицині.

{foto=small=logo}

У нашому коледжі ви отримаєте високоякісну освіту від наших досвідчених професіоналів, які працюють у медичній галузі багато років. Ви зможете здобути навички та знання в таких дисциплінах, як анатомія, фізіологія, стоматологія, фармакологія, патологія, фармація та інші, що допоможуть вам стати успішним медичним фахівцем.

Наш коледж може забезпечити найкращі ресурси та можливості для ефективного навчання та професійного становлення.

Наш коледж пропонує сучасне обладнання та лабораторії, які допоможуть вам зробити успішний кар'єрний старт в медицині. Ми також пропонуємо можливості для стажування та практики в лікарнях та медичних центрах, що дозволить вам отримати реальний досвід роботи в медичній галузі.

Не втрачайте можливості реалізувати свої мрії про медичну кар'єру! Приєднуйтесь до нашого фахового медичного коледжу та станьте частиною медичної спільноти, яка змінює світ на краще!

Історія створення 

Історію  фахового медичного коледжу та молодших спеціалістів в Івано-Франківському національному медичному університеті (ІФНМУ) можна відраховувати з 1996 року. Ректор Івано-Франківської державної медичної академії (нині ІФНМУ) академік Нейко Євген Михайлович так пише міністру освіти і науки України Згуровському М.З.: «…В даний час лікувально-профілактичні заклади Івано-Франківської, Чернівецької, Рівненської областей мають велику потребу в кваліфікованих спеціалістах – зубних техніках… . ІФДМА має великий досвід викладання, на відповідних кафедрах працюють висококваліфіковані спеціалісти, а кафедри мають сучасну матеріально-технічну базу…» (лист від 06.11.1996 року № 426-04/1587).

{foto=middle=lyst_rektora}

Вже перший набір студентів на ці спеціальності відбувся 1997 року, а перший випуск фахівців за спеціальністю «Сестринська справа» та «Стоматологія ортопедична» відбувся 1999 році. Це були спеціальності при медичному та стоматологічному факультетах. Відповідно, першими керівниками, відповідальними за навчальний процес в молодших спеціалістів, були заступники деканів. На медичному факультеті справами медичних сестер займались Сарапук І.В., Звонар П.П., а на стоматологічному: Кріль А.Й., Павлюк А.М., Обідняк В.З., Бугерчук О.В., Ананевич О.В., Сухолиткий В.М.. Розпочиналось все доволі скромно – по одній групі кожної спеціальності. Ліцензований обсяг для спеціальності «Сестринська справа» становив 60 осіб, а зі спеціальності «Стоматологія ортопедична» – 30 осіб. Проте, за короткий відтинок часу – в 2000 році маємо клопотання ректора ІФДМА акад. Нейка Є.М. до Міністра освіти і науки України Креміня В.Г. про продовження терміну дії ліцензії ВПД-І №095866 зі спеціальності 5.110102  «Сестринська справа» до 2004 року та збільшення студентів до 150 осіб, а зубних техніків – до 60 осіб. І вже медичних сестер було 5 груп, зубних техніків – 2. Підготовка здійснювалась і на базі 11 класів, і на базі 9 класів. Тому і виникла потреба в реорганізації молодших спеціалістів в окремий структурний підрозділ. Цей процес розпочав ректор акад. Нейко Є.М., але логічне завершення цього процесу здійснив ректор ІФНМУ проф. Рожко М.М.

Медичний коледж як структурний підрозділ ІФНМУ був створений відповідно до наказу ректора №415-д від 20.12.2004. Згідно розпорядження директора коледжу Олександра Бульбука (№30 від 26.10.2021) 20 грудня відзначаємо День Коледжу.

{foto=middle=den_koledzu}

Розширення та розвиток

З 2010 року розпочата підготовка спеціалістів за спеціальністю «Лікувальна справа» – ліцензований обсяг 60 осіб, з 2012 року – за спеціальністю «Фармація» – 60 осіб. Так, в 2014 в коледжі вже навчалося 1238 студентів, що підтверджувало потребу та попит в молодших спеціалістах серед лікувальних закладів краю. В 2014 та 2020 роках Коледж успішно пройшов акредитацію за всіма спеціальностями й освітньо-професійними програмами.

{foto=big=rector}

Збільшення кількості студентів в Коледжі змусило керівництво ІФНМУ розширювати навчальну базу Університету. Тому прийнято рішення вивчення загальноосвітніх дисциплін з 2013 року проводити на базі навчального корпусу по вул. Галицька, 201, з 2020 року – по вул. Бандери, 77, а фундаментальні та клінічні дисципліни викладати на кафедрах Університету.

{foto=small=zvonar_p}

Доц. Звонар П.П.

{foto=small=bocurko_j}

Доц. Боцюрко Ю.В.

Звичайно, без кадрового потенціалу реалізувати медичний коледж було б неможливо. Першим директором медичного коледжу став доц. кафедри внутрішньої медицини №2 Павло Павлович Звонар, з 2012 року – доцент цієї ж кафедри Юрій Володимирович Боцюрко.

В цей час створені структурні підрозділи та призначені їхні керівники: загальноосвітнє відділення на чолі з завідувачем відділення доцентом кафедри мовознавства Мельничук О.М., сестринсько-фельдшерське відділення – завідувач, асистент кафедри внутрішньої медицини №3 та медсестринства Гвоздецька Г.С., зуботехнічно-фармацевтичне відділення – завідувач, асистент кафедри ортопедичної стоматології Сухолиткий В.М.

{foto=big=shulepa}

 Заступниками директора: з навчальної роботи призначено асистента кафедри медичної інформатики, медичної та біологічної фізики Шулепу Світлану Георгіївну; заступником з виховної роботи – асистента кафедри мовознавства Кофлера Дениса Фрідріховича, з 2014 року –  Левандовського Володимира Михайловича (викладач кафедри українознавства). Дещо пізніше відбулась корекція в структуруванні коледжу. Розділені сестринське та фельдшерське відділення, завідувачем фельдшерського стала асистент кафедри внутрішньої медицини №2 з курсом медсестринства  Чернюк Г. Д., виокремлено фармацевтичне відділення на чолі з асистентом кафедри організації та економіки фармації і технології ліків Сініченко А.В.

Вже після утвердження коледжу як такого, маємо нові виклики. «Для нас на чільному місці – студентство, - заявляє ректор Рожко М.М., - …гуртожитки, харчування студентства – ці питання для нас завжди на першому місці». Тому студенти Коледжу повною мірою користуються всіма ресурсами університету.

За короткий час фаховий медичний коледж ІФНМУ увійшов  в число кращих фахових навчальних закладів області. Так, наприклад, студентки Лукаш Тетяна та Плешкан Іванна під керівництвом викладачки кафедри мовознавства Сеньків Р.С. в 2018 та 2019 роках відповідно стали переможницями Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика; студентка Цоба Ірина під керівництвом викладача кафедри ортопедичної стоматології Сухолиткого В.М. у 2016 році стала переможницею XI Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності за спеціальністю «Стоматологія ортопедична» в номінації «Суцільнолиті конструкції зубних протезів», студентка Вережак Ірина під керівництвом викладачки кафедри медичної біології і медичної генетики Бойко Л.П. у 2015 році стала переможницею обласної олімпіади з біології.

Студенти є неодноразовими призерами обласних предметних олімпіад, всеукраїнських конкурсів (Рожко С., Цюрак Д. – призери Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика; Гуменюк В. - призерка обласної олімпіади з української мови; Морохова Г., Кіс Д., Данилишин О. – призери обласної олімпіади з біології; Дуда М. – призерка Всеукраїнської олімпіади з математики; Рижкова Л., Петрова М., Федора Ю. - призери обласної олімпіади з фізики, Лукаш Т. - призерка обласної олімпіади з хімії; Пташник С., Рутковська Т. – призери Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності за спеціальністю «Фармація» «Panacea», Кос Н. – призерка VIII Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності за спеціальністю «Стоматологія ортопедична» в номінації «Знімні конструкції зубних протезів»).

Є спортивні здобутки в гирьовому спорті, футболі, боротьбі та ін.. Так, наприклад, першокурсниця фахового медичного коледжу 15-річна Христина Макота попри зовсім невеликий термін занять гирьовим спортом вже вписала своє ім’я в історію університету. Вона стала першим студентом коледжу, яка взяла участь у гирьовому чемпіонаті України та 2017 року здобула перемогу - золоту медаль у kettlebell hold (до 65 кг).

{foto=left=makota}

Дирекція медичного коледжу сприяє дозвіллю в позанавчальний час – творчі зустрічі з відомими культурницькими діячами краю, учасниками АТО (ООС), проведення благодійних ярмарків, кошти з яких використовували для закупівлі медикаментів, продуктів харчування, одягу сиротам, українським воякам тощо.

За період існування коледжу дирекцією організовано близько пів сотні екскурсій пам’ятними місцями України: Луцьк, Львів, Хотин, Камянець-Подільський, Мукачево, Ужгород, а 2016 року за участь в художній самодіяльності перша проректора ІФНМУ проф. Ганна Ерстенюк посприяла екскурсії в столицю України – Київ, що викликало неабиякий захват та стимул до навчання.

 Туристичні походи на г. Говерла, Піп Іван, Манявський водоспад, грязевий вулкан в с. Старуня – було неабияким випробовуванням і для студентів, і для викладачів; організовано перегляд кількох десятків вистав в Івано-Франківському обласному музично-драматичному академічному театрі ім. Івана-Франка, Івано-Франківській філармонії, українських художніх стрічок в кінотеатрах тощо.

Коледж в наш час

2020 року  директором фахового медичного коледжу призначено доцента кафедри ортопедичної стоматології Бульбука Олександра Івановича. 2 листопада 2022 року, згідно нового законодавства, відбулися вибори директора фахового медичного коледжу, на яких Олександр Іванович здобув перемогу.

{foto=small=bulbuk_oi}

 Завідувачі відділень: зуботехнічного – Рипан Володимир Ігорович (Костишин А.Б., Геник Б.Л. до 2021 року), сестринського – Гвоздецька Галина Сергіївна, фармацевтичного – доцент Водославський Василь Мирославович, навчально-виробничої практики – Глов’як Віталій Григорович.

{foto=big=kolectyv_22}

 Загалом, в коледжі викладають 199 педагогічних працівників. Навчальний процес забезпечують викладачі 35 кафедр університету, серед яких є 57 кандидатів наук.

На сьогодні проводиться підготовка спеціалістів за такими освітньо-професійними програмами (ОПП):

- спеціальність 221 Стоматологія ОПП «Стоматологія ортопедична» на основі базової та повної загальної середньої освіти. Термін навчання – 2 роки на основі повної загальної середньої освіти, 3 роки – на основі базової середньої освіти.

- спеціальність 223 Медсестринство ОПП «Сестринська справа» на основі базової та повної загальної середньої освіти. Термін навчання – 3 роки на основі повної загальної середньої освіти, 4 роки – на основі базової середньої освіти.

 - спеціальність 226 Фармація, промислова фармація ОПП «Фармація» Термін навчання – 3 роки на основі базової середньої освіти.

В коледжі працює 5 циклових методичних комісій, є всі необхідні навчально-методичні матеріали. Студенти коледжу повністю забезпечені україномовними підручниками, успішно користуються електронними можливостями сайту університету, є членами загальноуніверситетського студентського парламенту.

Студентське самоврядування - це право і можливість студентів вирішувати питання навчання і побуту, захисту прав та інтересів студентів, а також брати участь в управлінні  закладом освіти. За пропозицією студентів, ми вирішили об’єднати всіх студентів, які навчаються у нашому коледжі, та організувати Студентську раду Коледжу. Створена Студентська рада бере активну участь у роботі Коледжу.

{foto=big=stud_rada}

Викладачі фахового медичного коледжу є активними учасниками робочих груп МОН та МОЗ Україні по розробці стандартів фахової передвищої освіти, іспиту ЄДКІ, обговорень сучасного законодавства ФПО. Також наші викладачі беруть участь у роботі обласних методичних об’єднань, на яких відбувається обмін досвідом навчально-методичного процесу.

Активно розвивається міжнародна співпраця, зокрема в рамках програми Європейського Союзу Erasmus+ студенти коледжу мають змогу навчатися і проходити практику у Польщі, Німеччині тощо. Продовжує розвиватися співпраця із канадськими фахівцями у галузі Медсестринства. Серед закладів освіти Канади робочі дружні відносини у нас розвиваються із Faculty of Health Sciences, Ontario Tech University.

{foto=big=opole}

Новітня історія коледжу була нелегкою!

Пандемія COVID-19, дистанційне навчання і ВІЙНА внесли чимало коректив у наш освітній процес та змінило його.

{foto=big=vecyr}

Але фаховий медичний коледж ІФНМУ і надалі працює і розвивається, забезпечує кадрову потребу регіону медичними працівниками, асистентами фармацевтів, зубними техніками.

{foto=big=vupusk}

 

Для викладачів
 

- Відомості ПМК 2023-2024

- Списки студентів 2023-2024 н.р

- Списки студентів вибіркових дисциплін 2023-2024 н.р

- Результати рубіжного контролю (бланк) (завантажити в форматі .docx)

- Відомість рубіжного контролю (бланк) (завантажити в форматі .docx)

- Кафедри, що забезпечують навчальний процес

 

Працівники коледжу

Бульбук Олександр Іванович

директор фахового медичного коледжу

к.мед.н., доцент

тел.: +380972463303

е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ORCID Scopus Google Scholar

Шулепа Світлана Георгіївна

заступник директора з навчальної роботи

тел.: +380976534775

е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ORCID Google Scholar

Левандовський Володимир Михайлович

заступник директора з виховної роботи

тел.: +380506646543

е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ORCID Google Scholar

Дмитришин Дмитро Михайлович

заступник директора з АГР

тел.: +380975008524

е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Гвоздецька Галина Сергіївна

завідувачка сестринським відділенням

тел.: +380501937878

е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ORCID Scopus Publons ResearcherID Google Scholar

Вовк Лідія Василівна

завідувач фармацевтичного відділення

тел.: +380958913074

е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ORCID

Глов'як Віталій Григорович

завідувач навчально-виробничої практики

асистент

тел.: +380501819818

е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ORCID Scopus Google Scholar

Рипан Володимир Ігорович

завідувач зуботехнічним відділенням

тел.: +380952087634

е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ORCID Google Scholar

Федорак Олександра Дмитрівна

методист

тел.: +380959472302

е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Марущак Іванна Андріївна

секретар

тел.: 53-02-03

е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Гоголь Марта Станіславівна

секретар

тел.: 53-02-03

е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Рачковська Ольга Богданівна

секретар

тел.: 53-02-03

е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Кабінет психологічної допомоги
Поради та рекомендації практичних психологів кабінету психологічної допомоги Івано-Франківського національного медичного університету

psoh dopomoga

К. псих. н., практичний психолог Козова Ірина Любомирівна.

К. псих. н., практичний психолог Панчак Оксана Володимирівна. 

 

«Як навчитися жити в умовах пандемії, щоб зберегти психологічне здоров'я?»

 

Як впливає впливає карантин та пандемія на психологічний стан людини?

Зараз ми живемо в новій для нас реальності. Й безсумнівно, для кожного з нас ця реальність є важкою і травматичною. І як би нам не хотілось її заперечити – але вона є, і вона існує. Звичайно, ми, все наше єство,не готове до цієї реальності. Ми не знаємо що з нею робити і не вміємо в ній жити. Тому починаємо панікувати.  В стані паніки  лякаючі нас думки та переживання підсилюються. Це призводить до нав’язливих ідей, переконань та дій, які часто містять ритуальний характер - обсесивно-компульсивного розладу  (надмірне миття рук; розкладання речей в певній послідовності; щоденне  прання верхнього  одягу, навіть, якщо людина не виходила на вулицю і т. д…) А також можуть призводити до цілої низки психо-соматичних розладів: панічних атак, безсоння, підвищеного серцебиття,головних болів, запаморочення, погіршення зору (я не можу більше цього бачити), погіршення слуху ( я більше не можу цього чути), задишки, розладів кишково-шлункового тракту (інформація є складніша, ніж я можу це сприйняти), загостренню дерматитів, псоріазу ( я через шкіру хочу захистити себе від зовнішньої небезпеки, цукрового діабету, гормональної сфери та ін… Це можуть бути поодинокі симптоми, або ж комплекс різних синдромів. Та в будь-якому випадку, такий стан для людини є виснажливим. Він дестабілізує .

 

Чи можемо вважати, що страх в даному випадку заважає людині повноцінно існувати?

Будучи в стані невизначеності, невпевненості, незнання – ми відчуваємо страх і тривогу, які є пусковим сигналом нашого неспокою та паніки.

Страх, це внутрішній стан, що обумовлений загрозою реальної або передбачуваної небезпеки. В нашому випадку –це загроза захворіти. Однак, за страхом хвороби, насправді, стоїть страх смерті. Цей страх лякає, напружує і дестабілізує. Але в той же час, за усіма цими афективними переживаннями, стоїть його надважлива функція: СТРАХ - ЗАХИЩАЄ! Бо боячись померти, людина не робить тих речей, які загрожуватимуть її здоров’ю і життю!

 

Зараз спостерігаємо за тим, що суспільство поділилось на декілька категорій. Дві основні – це ті, які панікують,і ті, хто взагалі не вбачають загрози в пандемії. Чому так відбувається?

Кожна людина має інстинктивну потребу почувати себе захищеною, тобто бути в безпеці. Маючи відчуття опору і безпеки, вона знаходиться у стані спокою, який дає їй можливість повноцінно насолоджуватись і радіти життям. Тобто бути щасливою.

Однак, коли життя вносить свої корективи, на які людина вплинути не може, відчуття безпеки зникає. І на місці спокою виникає тривога.

На психологічному рівні тривога відчувається як напруга, стурбованість, хвилювання, що  супроводжується невизначеністю, безпомічністю  та невпевненістю.

Перебуваючи в тривожному стані людина втрачає можливість акцентуватися на чомусь, окрім небезпеки, що наближається.

Тому, психіка людини, старається знайти для себе вихід і включає психологічний захист, як спосіб боротьби з тривогою, з страхом та з невпевненістю.

Одним із варіантів психологічного захисту є заперечення проблеми ( якщо я не визнаю хвороби, значить її не існує). Це створює для людини ілюзію безпеки.

 

Чи можна зменшити відчуття страху?

Як ми вже говорили раніше, СТРАХ – ЗАХИЩАЄ!

Страх за своє життя і здоров’я своїх близьких в умовах реальної загрози є нормальною життєдайною емоцією. Саме ця емоція у здорової людини мобілізує всі ресурси для оцінки ситуації, прийняття рішення та адекватних дій заради збереження життя і здоров’я.

Тому, визначившись з страхом і прийнявши його, як свого помічника, треба визначити походження страхів. Це страхи наші (інстинкт самозбереження), чи страхи, які навіні нам кимось або чимось.(страх з телевізійних новин, страх з соціальних мереж, страх друзів, знайомих, сусідів, і т.д…). Усвідомивши і розділивши всі страхи, потрівно відмовитись від страхів, котрі не є нашими. Для прикладу, їх можна записати на листочку, а потім  зімнути, озвучивши кожен зокрема, і викинути в смітник.

Залишається тільки один страх. Наш. Він має стати нашим товаришем, який підказує, вчить і допомагає. Він має допомогти нам залишитись здоровими і вижити в періоді пандемії.

 

Як навчитися жити в умовах карантину, щоб зберегти психологічне здоров'я?

В умовах сьогоднішньої пандемічної ситуації, ми мусимо не тільки сприйняти її, а й навчитися в цій реальності жити. Загроза є. Вона є реальною і великою.

Тому спробуємо з'ясувати, що ми можемо зробити кожен для себе зокрема, щоб допомогти собі та своїм близьким психологічно і фізіологічно вистояти та зберегти себе:

  • самоізолюватись;
  • зберігати фізичну дистанцію;
  • дотримуватись елементарних правил особистої гігієни;
  • прибирання та дизенфекція квартири, будинку;
  • розуміння ситуації ( пандемія не зникне швидко, потрібен час, 2-3 місяці у гострому періоді та щонайменше 6-8 місяців у періоді виходу);
  • обізнаність (інфекція високозаразна, але у 70% випадків протікає у легкій формі);
  • відповідальність ( при перших ознаках недомагання – ліжковий режим і консультація лікаря);
  • ощадливе використання фізичної і емоційної сили та енергії для боротьби за життя і здоров'я;
  • терпеливість ( відчуття втоми наступає швидше, ніж від фізичної та розумової праці);
  • користуватись тільки достовірною та перевіреною інформацією з органів місцевої влади і Кабінету Міністрів, а не фейкових публікацій в соціальних мережах;
  • ощадливо використовувати  матеріальні ресурси в умовах загальної економічної кризи;
  • знаходити хоббі в карантинних умовах ( в читанні книг, слуханні музики, кулінарії, вишиванні, в'язанні…);
  • займатися спортом в домашніх умовах ( в здоровому тілі – здоровий дух);
  • продовжувати комунікувати з друзями та знайомими через засоби мобільного зв'язку та соціальні мережі ( оскільки усім потрібен соціум);
  • молитись ( якщо людина віруюча);

Отже, людина не є безпомічною. І, склавши план дій власної поведінки, людина   в великій мірі здатна подбати про себе та захистити себе.  Це дає їй відчуття впевненості. Саме в цей момент, рівень тривоги знижується і ми стаємо сильними людьми, спроможними вистояти в та зберегти себе.

Бажаю усім сили, витримки, терпіння, мудрості та здоров'я!

Розпочинаючи навчання у вищій школі, студенти часто недостатньо психологічно готові до нових умов. У них зазвичай відбувається руйнування роками вироблених установок, навичок, звичок, ціннісних орієнтацій колишніх вихованців середньої школи; втрати роками закріплених взаємин з колективом та формуванням нових навичок, а також невміння здійснювати психологічну саморегуляцію власної діяльності та поведінки. Це все призводить до стану психологічного напруження та сильних емоційних переживань. Такий психо-емоційний стан негативно відображається на навчальній успішності через зниження навчальної мотивації.

В медичному коледжі Івано-Франківського національного медичного університету працює «кабінет психологічної допомоги», який функціонує на базі університетської клініки.

Прийом у ньому ведуть: практичний психолог, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психіатрії, наркології та медичної психології Козова Ірина Любомирівна та психолог, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психіатрії, наркології та медичної психології Панчак Оксана Володимирівна.

Кабінет «психологічної допомоги» був створений з метою покращення адаптації студентів в університетському середовищі, зниження рівня невротизації, підвищення мотивації студентів-медиків до навчального процесу. Фахівці консультують студентів, допомагаючи справитися їм зі складними життєвими ситуаціями. А також співпрацюють з адміністрацією та викладацьким складом медичного коледжу.

За період роботи кабінету було продіагностовано 5628 осіб, із них 3520 жінок та 2108 чоловіків. Використавши спостереження, групові бесіди, анкетне опитування, методики діагностики навчальної мотивації у студентів, спеціальні дослідження стану невротизації студентів, соціальної адаптації фахівцями проводився порівняльний аналіз мотивації у студентів до та після надання психологічної допомоги, що засвідчив ефективність проведеної психо-корекційної роботи. Особлива увага приділяється студентам у кризовому емоційному стані.

Спеціалісти «кабінету психологічної допомоги» систематично удосконалюють свої практичні навики та підвищують фаховий рівень з психології на всеукраїнських та міжнародних конференціях, стажуваннях, тренінгах.

Прийом студентів в «кабінеті психологічної допомоги» проводиться за попереднім записом:

тел. 099 2802413 – Панчак Оксана Володимирівна;

066 0673974 – Козова Ірина Любомирівна.